استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه هاي استان در سال گذشته، فعال بود.

پروژه هاي چهارمحال و بختياري در سال گذشته، فعال بود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی، در ديدار نوروزی با نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: در سال ۱۳۹۴، با وجود تمامي مشكلات كشور و استان در زمينه اقتصادي، اما توانستيم اعتبارات مطلوبي را از منابع مختلف جذب و هزينه كنيم.

وی تأكيد كرد: در سال گذشته، تلاش شد تا عمليات اجرايي تمامي پروژه هاي استان به صورت فعال انجام شود.

سلیمانی افزود: همدلي، همفكري و تعامل بين مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف، يكي از مهمترين دلايل دستيابي به موفقيت هاي مختلف در سال ۱۳۹۴ در چهارمحال و بختياري بود.

وی ابراز امیدواری كرد: چهارمحال و بختياری، در سال ۱۳۹۵ و در دوران پسابرجام، به تحولات مطلوب و قابل قبولي دست مي يابد.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد نيز در اين ديدار گفت: اين استان در سال ۱۳۹۴، پركار و پرتلاش بوده است.

حجت الاسلام محمدعلي نكونام اظهار داشت: مسئولان چهارمحال و بختياري در سال گذشته، با پشتكار و جديت، تلاش و كار كردند.

وي افزود: بايد تلاش شود تا اين روند در سال جاري نيز به منظور سرعت بخشي به اجراي پروژه ها و شاخص هاي توسعه اي استان ادامه داشته باشد.

نكونام گفت: در سال گذشته، انفاقات بسيار خوبي در چهارمحال و بختياري رخ داد كه برگزاري همايش هاي ملي با حضور مسئولان كشوري، راهپيمايي با شكوه ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، از مهمترين آنها محسوب مي شود.

گفتنی است: استاندار چهارمحال و بختياري، به مناسبت عید نوروز و آغاز فعاليت كاري در سال ۱۳۹۵، به همراه معاونان و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي، با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد دیدار کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار