سرقت های نوروزی در کشور 8 و در مازندران 12 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از فعالیت‌های نوروزی ناجا در مازندران گفت: هدف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در کشور و استمرار آن در سال جدید است.

سردار حسین اشتری، ایجاد پلیس محله در شهرها و محلات را عاملی برای کاهش سرقت در تعطیلات نوروزی اعلام کرد و افزود: مقابله با سرقت‌های مسلحانه نیز امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه از سال 93 تاکنون در کشور، کاهش داشت و 95 درصد سارقان مسلح شناسایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس برای ایجاد امنیت سفر در شهرها، جاده‌ها و روستاهای کشور حضوری فعال دارد افزود: هرجا تردد مردم انجام شود پلیس حضوری منسجم دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه سفر به اقصی نقاط کشور با امنیت کامل در حال انجام است، افزود: مردم در سفرها با پلیس هماهنگ باشند.

وی گفت: برخی تصادفات امسال در روزهای بارانی اتفاق افتاد که برای کاهش این حوادث ناگوار، به همکاری مردم با نیروی انتظامی نیاز است.

سردار اشتری با بیان اینکه 500 هزار نفر از نیروهای ناجا، نوروز امسال آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در کشور هستند گفت: تلفات جاده‌ای در دور اول سفرهای نوروزی امسال 11 درصد کاهش داشت.

فرمانده نیروی انتظامی، تجهیز معاونت‌ها را از جمله برنامه های امسال این نیرو اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی مازندران که 6 ماه نخست سال با حجم زیاد مسافر روبرو است امسال تجهیز می‌شود.

وی گفت: فراهم شدن تجهیزات جدید در نیروی انتظامی وابسته به اعتبارات دولتی است.

اشتری با بیان اینکه بیش از 85 درصد جرائمی فضای مجازی کشف می‌شود، افزود: با کسانی که به حقوق مردم تجاوز ‌کنند با قاطعیت برخورد می‌شود.

وی ازمسافران خواست با توجه به اغاز موج دوم سفرهای نوروزی برگشت خود را به روز آخر تعطیلات موکول نکنند و در صورت امکان دو روز مانده به تعطیلات به مقصد خود بازگردند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به‌ همراه سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا امروز به مازندران سفر کردند.

بازدید از قرارگاه‌های نوروزی استان، حضور در گلزار شهدا و دیدار با علما و خانواده شهدا از برنامه های سفر فرمانده انتظامی به مازندران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.