محبوبیت علمای اسلامی مرز نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خرنگاران جوان از ساری، دادستان کل ویژه روحانیت امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت استانهای مازندران و گلستان در مجتمع اهل بیت ساری با اشاره به نقش برجسته روحانیت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امروزه در کشورهای اسلامی ، روحانیون شیعه و سنی با عمل به اسلام راستین ، نفوذ فراوانی میان مردم دارند که محبوبیت و اقتدار آنان مرز نمی شناسد.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه روحانیت بالاترین مرجع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در بین مردم است افزود: حوزه‌های علمیه به عنوان منشأ، مبدأ و حامی نظام جمهوری اسلامی در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه های دشمنان وظیفه سنگینی دارند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 7 هزار کانال خبری ضد ایران و بیش از 60 کانال فارسی زبان گفت : تلاش این شبکه‌ها برای دستیابی به اهداف شوم خود با بصیرت و آگاهی مردم بی نتیجه می ماند.

در این آیین که با حضور نمایندگان ولی فقیه در مازندران و گلستان و علمای شیعه و سنی دو استان برگزار شد با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مجتهدزاده ، حجت‌الاسلام سعید شهواری به سمت رئیس دادگاه ویژه روحانیت مازندران منصوب شد.

شهواری پیش از این قاضی دادگاه تجدیدنظر گلستان بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، محبوبیت ، علما ، اسلام ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.