سبک زندگی ایرانی شیوه پاک و عاشقانه زیستن و فداکاری و ایثار را در «دختر شینا» بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «دختر شینا» اثر بهناز ضرابی زاده است که خاطرات زندگی قدم خیر محمدی کنعان، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر را بیان می کند. «دختر شینا» از ۱۹ فصل تشکیل شده و از روایت کودکی قدم‌خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به خاطر قدم خوشی که داشت «قدم خیر» گذاشتند. دختری که طوری بار نیامده بود که اهل کار در خانه و به قولی زن زندگی باشد. اهل رفت و روب منزل باشد. که آشپزی کند و رخت بشوید و غذا بپزد. دختری که عزیز دردانه پدر و مادرش بود. کسی که تمام دختران روستایشان آرزو داشتند جای او دختر شینا و حاج آقا بودند. دختری که خود را خوشبخت ترین دختربچه دنیا می دانست.

کتاب «دختر شینا»روایت خاطرات قدم خیر محمدی کنعان، با استقبال مخاطب روبرو شده و تاکنون بالغ بر ۸ بار تجدید چاپ شده است.

«دختر شینا» عاشقانه‌ای است که زندگی شده و نشان می‌دهد که سبک زندگی ایرانی شیوه پاک و عاشقانه زیستن و فداکاری و ایثار را در بالاترین جایگاه و کیفیت داراست و این سبک زندگی ما را در جنگ تحمیلی پیروز کرد و امروز ما را در جنگ نرم فاتح خواهد کرد.

اما این پیروزی نیازمند «دختر شینا»های دیگری است چراکه «دختر شینا» یکی از هزاران مروارید گنج جنگ است که با ذره بین قلم نویسنده‌ای توانا برای همگان به نمایش درآمده است. این کتاب پس از انتشار مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

کتاب «دختر شینا» اثر بهناز ضرابی زاده در قطع رقعی با 224 صفحه از سوی انتشارات منشر شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار