اگر نتایج 7 دیدار پایانی نیم فصل نخست در نیم فصل دوم نیز تکرار شود استقلال خوزستان قهرمان لیگ خواهد شد.

با این فرمول ویسی قهرمان لیگ برتر می شود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اگر نتایج 7 بازی پایانی دور رفت تکرار شود، تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ می شود، در حال حاضر تیم فوتبال استقلال تهران با 43 امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و استقلال خوزستان با 42 وپرسپولیس وذوب آهن اصفهان با 39 و37 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند و همگی این تیم ها از شانس قهرمانی در لیگ پانزدهم برخورد دار هستند.

با نگاهی به هفت دیدار پایانی این چهار تیم در نیم فصل نخست به این نکته جالب پی می بریم که شاگردان ویسی که عملکرد درخشانی را در 23 هفته گذشته لیگ برتر داشته اند شانس نخست قهرمانی محسوب می شوند و می توانند با 59 امتیاز به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابند.

استقلال خوزستان که 5 برد و 2 مساوی در 7 بازی آخر خود در نیم فصل اول کسب کرد ، اگر بتواند نتایج خود را تکرار کند با 59 امتیاز قهرمان لیگ می شود و پرسپولیس و استقلال تهران  هر 2 صاحب 56 امتیاز خواهند شد و شاگردان گل محمدی 50 امتیازی می شوند.

حال با این اعداد و ارقام شاگردان ویسی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر می شوند و سرخابی های پایتخت نیز در رده هایب بعدی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار