در پایان دور اول سفرهای نوروزی، ظرفیت اقامتگاه های استان چهارمحال و بختیاری از سوی مسافران و گردشگران نوروزی تکمیل شد.

تکمیل ظرفیت اقامتگاه های نوروزی چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در پایان دور اول سفرهای نوروزی، ضریب اشغال تخت از سوی مسافران و گردشگران نوروزی در اقامتگاه های این استان به 100 درصد رسید.

بهمن عسگری افزود: 11 هتل، 7 مهمانپذیر، 3 هتل آپارتمان، 52 خانه مسافر و اقامتگاه، 50 کمپ و باغ گردشگری، یک هزار مدرسه و 45 واحد اقامتی در چهارمحال و بختیاری، ظرفیت اسکان روزانه 21 هزار و 620 نفر از مسافران و گردشگران نوروزی را داراست.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فعالیت 6 مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون دارای مجوز برای ساماندهی اسکان مسافران نوروزی در استان، اضافه کرد: از ابتدای نوروز، افزون بر 200 هزار مسافر و گردشگر، از 45 جاذبه طبیعی، تاریخی، مذهبی و انسان ساخته در نقاط مختلف استان بازدید کرده اند.

وی، بر آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، به منظور ارائه هر گونه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، تأکید کرد.

گفتنی است: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، با 10 کمیته و 83 عضو، به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان، خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار