5 هزار دانش‌آموزان مازندرانی در اردوی مطالعاتی نوروزی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: برای استفاده از فرصت طلایی نوروز و ایجاد بستر مناسب جهت مطالعه در محیطی آرام و امن دستورالعمل برگزاری اردوهای مطالعاتی نوروز 95 به تمام مدارس متوسطه دوم استان ابلاغ شده است.

اسفندیار نظری افزود: براساس این دستورالعمل در صورت تمایل دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم و با مشارکت اولیا می‌توانند برای مطالعه از فضای ایجاد شده در مدارس استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طول دوره مطالعاتی از سوم فروردین تا 10 روز است گفت: اقامت شبانه در اردوی مطالعاتی داخل مدارس مجاز نیست.

وی افزود: تاریخ شروع و پایان اردو و ساعات فعالیت‌های روزانه باید در طول برگزاری اردو به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شده است

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت درخواست دانش‌آموزان با هماهنگی اداره برگزاری کلاس‌های رفع اشکال نیز به‌صورت هدفمند در مدارس مجری طرح اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه سوم در مرحله نخست المپیاد علمی کشوری دارد افزود: دانش‌آموزان مازندرانی توانستند در مرحله نخست المپیاد علمی کشوری بعد از تهران و استان خراسان رضوی رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد آمادگی جهت شرکت در مرحله دوم کلاس‌های ویژه برای راه یافته‌گان به مرحله دوم در استان تشکیل می‌شود، گفت: از 8 هزار شرکت‌کننده در مرحله نخست المپیاد علمی کشوری 463 نفر موفق به راهیابی به‌ مرحله دوم شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، اردو ، علمی ، تعطیلات ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.