178 مورد بازدید از مراکز اقامتی شهرستان بویراحمد انجام شد

دبیر ستاد خدمات سفر بویراحمد گفت: 178 مورد بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری این شهرستان از 27 اسفندماه 94 تا پایان روز دوم فروردین 95 انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد حسین زاده افزود: در این مدت 32 مورد تذکر به صاحبان مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد داده شد که از این تعداد 27 مورد شفاهی و پنج مورد نیز کتبی بوده است.
وی بیان کرد: پنج مورد تشویق شفاهی نیز در این مدت به صاحبان مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد داده شد.
حسین زاده مهمترین دلایل تذکر دادن به صاحبان مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد را شامل رعایت نکردن قوانین و مقررات، نظافت، بهداشت محیط و مواد غذایی اعلام کرد.
وی اظهار کرد: چنانچه گردشگران نوروزی بویراحمد نسبت به ارائه خدمات از سوی مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری این شهرستان شکایت، انتقاد و یا اظهارنظر دارند می توانند با شماره تلفن 09177414345 تماس بگیرند.
حسین زاده عنوان کرد: تمامی جاده های ارتباطی منتهی به مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد باز، ایمن و بدون مشکل است.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: مراکز ، اقامتی ، بازدید ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.