وزیر کشور از افزایش نرخ جرائم رانندگی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده ای منطقه ملک آباد و پلیس راه امام نقی(ع) از اعمال جریمه های راهنمایی و رانندگی با نرخ جدید در ایام نوروز خبر داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه تمام دوربین های کنترل سرعت با هدف افزایش ایمنی جاده ها هرگونه تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی را ثبت و ضبط می کند، گفت: مسافران باید تلاش کنند تا با رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامت خود و خانواده هایشان در طول سفر را فراهم کنند.

وی به استقرار اکیپ های ویژه هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در مسیرهای منتهی به مشهد خدمات مناسبی به مسافران ارائه می شود؛ پس شهروندان با رعایت قوانین و مقررات سفری خوش و اوقات فراغت بی خطری را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

وی به بررسی عملکرد نیروهای خدمات رسان استان پرداخت و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در قالب اکیپ های ویژه با استقرار در جاده های مواصلاتی اقدامات مناسبی را برای رفاه حال زائران ارائه می نمایند.

وزیرکشور همچنین اقدامات انجام شده را زمینه ساز رضایتمندی عمومی و ماندگاری بیشتر زائران در مشهد دانست.

استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید، گفت: هنوز دو موج سنگین سفر به استان در پیش است لذا باید خود را برای آن آماده کنیم.

علیرضا رشیدیان افزود: این خطه از جمله استان هایی است که میزبان بیشترین تعداد زائر و مسافر در ایام نوروز است و خوشبختانه شاهد سطح خوبی از ارائه خدمات به این خیل عظیم هستیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی دقیق و کامل در راستای کاهش و به حداقل رساندن تصادفات و سوانح در تطعیلات نوروز تاکید کرد.

در این بازدید معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور وزیر کشور و استاندار را همراهی می کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.