معاون فرهنگي اجتماعي شهردار كرمان، از آغاز اجراي تورهاي نیم روزه و یک روزه کرمان‌گردی با عنوان «کرمون گردون» ویژه نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرمان، حجت‌الاسلام سيدمرتضي حسيني گفت: اين تور از امروز با دو دستگاه اتوبوس درون شهري و يک اتوبوس براي مسير کرمان ـ فتح‌آباد و نيز يک اتوبوس براي مسير کرمان ـ باغ شاهزاده ماهان کار خود را آغاز کرده است.

وي ادامه داد: این تور که در طول سال جهت دیدن بهتر شهر کرمان و آشنایی بیشتر با تاريخچه‌ي مكان‌هاي تاريخي اين شهر برگزار می‌شود؛ در ایام نوروز به صورت ویژه و به شکل یک روزه و نیم روزه برای مسافران و شهروندان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسيني با اشاره به این که در اين تور تفريحي گردشگري، نكاتي در مورد تاريخچه مکان‌های تاریخی و گردشگری شهرستان کرمان و وقايعي كه بر اين مكان‌ها گذشته است؛ ارائه مي‌شود كه افراد كمتر شنيده‌اند و يا دیده‌اند؛ تصریح کرد: تور کرمون گردون برای اولین بار در کشور در سال90 در شهر کرمان برگزار شد و بعد از استقبال خوب از آن، به عنوان الگو در سایر شهرهای کشور استفاده و راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، راهنمایان خبره و مجرب گردشگري، میان وعده، صرف ناهار در یکی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان، اتوبوس‌ و... را به عنوان بخشی از خدمات این تور ذکر کرد و گفت: هزینه‌ی تور نیم روزه هفت هزار و تور روزانه 38 هزار تومان است که این هزینه برای کلیه خدمات ذکر شده و نیز ورودی‌های مکان های گردشگری است.

وي با بیان این که بلیت این تور در ایستگاه‌های «از من بپرس شهرداری» با 10 درصد تخفیف ارایه می‌شود؛ گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرمان، تور «كرمون گردون» را با همكاري سازمان اتوبوسراني كرمان و حومه برگزار مي كند.

گفتني است تور نیم روزه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 تا 19 و تور روزانه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر از تاریخ دوم تا دوازدهم فروردین 95 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمان ، نوروز ، گردش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار