دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد بر لزوم حفظ حرمت‌ها و جلوگیری از هنجارشکنی در مکان‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده با تبریک عید سعید باستانی نوروز، اظهار کرد: مردم باید متوجه باشند که ایجاد مزاحمت و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی و گردشگری شادی نبوده بلکه مخل نظم است و با چنین رفتارهایی برخورد خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد، هنجارشکنی و شکستن برخی حرمت‌ها را در مکان‌های عمومی توهین به دیگر افراد حاضر عنوان کرد و افزود: رفتارهایی مانند سر و صدای بلند، بی‌حجابی، استعمال قلیان، رقص‌های مختلط و بازی‌های غیرمجاز نوعی بی‌حرمتی به شخصیت دیگران است و باید جلوی آنها گرفته شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌هایی که به این استان سفر کرده‌اند باید با خاطره‌ای خوش از اینجا بروند، گفت: باید با همکاری همه مسئولان زمینه آرامش و آسایش را برای مسافران نوروزی در استان فراهم کنیم.

فتاح‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اگر مسافران احساس امنیت کرده و سفر خوبی را در این ایام داشته باشند، زمینه سفرهای دیگر نیز فراهم شده و این امر می‌تواند کمک بزرگی به اقتصاد و درآمد استان کند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت‌ها و جلوگیری از هنجارشکنی در مکان‌های تفریحی شهرستان بویراحمد، اضافه کرد: گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر از یکم تا 13 فروردین در نقاط تفریحی و مسافرپذیر حضور داشته و وضعیت را کنترل می‌کنند.

کارشناس فرهنگی و اجتماعی شهرستان بویراحمد از اجرای برنامه‌های متعدد ویژه ایام نوروز در مکان‌های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت و غرفه‌های پرسش و پاسخ در مکان‌های گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد است.

استاد حوزه علمیه شهرستان بویراحمد اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در مراکز اسکان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز عنوان کرد.

فتاح‌زاده گفت: باید با همکاری و همیاری همدیگر بستری امن را برای مسافران نوروزی فراهم کرده تا با خاطره‌ای خوش و بدون تهدید یا خطر از سفر به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد راضی بوده و در کنار خانواده خود سفری خوب و رضایت‌بخش داشته باشند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: حرمت ، هنجارشکنی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.