مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان زنجان از برگزاری مسابقه عکاسی بناهای تاریخی و گردشگری استان زنجان خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نجفلو با اشاره به چاپ بروشورهای معرفی استان به منظور آشنایی بیشتر گردشگران با بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اضافه کرد: در این زمینه 57 دستگاه بیلبورد اطلاع‌رسانی و 45 بنر راهنمای مسافر در استان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در قالب گرفتن عکس سلفی با هفت اثر تاریخی مهم زنجان برگزار می‌شود، افزود: بناهای تاریخی مورد نظر در این مسابقه موزه صنایع‌دستی، موزه مردان نمکی، پل میربهاء‌الدین، رختشوی‌خانه، مجموعه تفریحی گاوازنگ، بازار زنجان موزه حیات‌وحش است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه عکاسی بناهای تاریخی و گردشگری سلطانیه نیز خبر داد و گفت: آثار تاریخی مورد نظر در این مسابقه نیز شامل گنبد تاریخی سلطانیه، بنای ملاحسن کاشی، چلپی اوغلی سلطانیه، معبد داش کسن و شاه بولاغی است.

نجفلو با بیان اینکه نحوه شرکت در مسابقه اعلام شده گرفتن عکس سلفی با هفت اثر تاریخی زنجان و پنج اثر تاریخی سلطانیه است، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند، آثار خود را در سایت www.zanjanmiras.ir آپلود کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.