سدهاي بزرگ خوزستان در تعطيلات نوروز امسال پذيراي کاروان‌هاي راهيان نور و مسافران نوروزي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مدير روابط عمومي سازمان آب و برق خوزستان امروز گفت: سدهاي خوزستان مثل دز، کرخه، شهيد عباسپور، مسجد سليمان، مارون، کارون سه و جره از ساعت هشت و سي دقيقه تا پانزده در ايام نوروز 95 پذيراي مسافران نوروزي خواهند بود.

رضا عليجاني افزود: اين سازمان با هدف آشنايي هموطنان با ظرفيت‌هاي استان زرخيز خوزستان از هموطنان دعوت مي کند تا از اين توانمنديها و جاذبه هاي گردشگري ديدن کنند.

وي تصريح کرد: با توجه به هواي مطبوع استان خوزستان در فصل بهار، پيش‌بيني مي‌شود آمار ميهمانان نوروزي استان خوزستان درمقايسه با سال‌هاي گذشته افزايش قابل‌توجهي داشته باشد.

وي عنوان کرد: کارشناسان اين سازمان در ايام مذکور، مهمانان نوروزي را با قسمتهاي مختلف سدها آشنا مي کنند و اطلاعات مورد نياز را در اختيار بازديد کنندگان قرار مي دهند.

مشاور مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان در امور رسانه اي و روابط عمومي تصريح کرد: بازديد از شبکه هاي آبياري و زهکشي، تاج سدها، مخازن و وضعيت منابع آبي پشت سدها از جمله برنامه هايي است که سازمان آب و برق خوزستان در اين بازديدها براي مهمانان  نوروزي و کاروانهاي راهيان نور تدارک ديده است.

برچسب ها: خوزستان ، سد ، بازدید ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.