جانشین ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: این استان برای پذیرش مهمانان نوروزی کاملا آماده شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوالقاسم سیف اللهی گفت: براساس پیش بینی های انجام شده، روزانه ظرفیت پذیرش اسکان برای 30 هزار و 260 نفر در این استان وجود دارد و دستگاههای عضو ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان تلاش میکنند مدت اقامت مسافران نوروزی در استان کرمان را افزایش دهند.

معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان این مطلب که در حوزه های مختلف امکانات بسیار خوبی برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده است، افزود: 74 پایگاه انتظامی، 31 پایگاه هلال احمر، 71 پایگاه اورژانس و 30 پایگاه امداد خودرو در ایام نوروز اماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان کرمان هستند .

سیف اللهی تاکید کرد: 100 درصد بیمارستان ها و مجموعه های دولتی درمانی در استان کرمان طی ایام نوروز باز هستند و 50 درصد از مطب ها و بخش های خصوصی نیز خدمات خود را ارائه خواهند کرد .
جانشین ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان افزود: 30 نفر قاضی کشیک نیز در استان کرمان فعال خواهند بود و 61 دفتر نمایندگی شرکتهای بیمه نیز در نوروز امسال اماده خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه در 132 نقطه در استان کرمان به میهمانان نوروزی اطلاع رسانی صورت می گیرد گفت: یک میلیون و 180 هزار بروشور متمرکز و 70 هزار بروشور آموزشی و بهداشتی در استان کرمان تهیه شده و به مسافران نوروزی ارائه می شود.
جانشین ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان یادآور شد: بخش های نظارتی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کل رسیدگی به شکایات استانداری در ایام نوروز به صورت ویژه اقدامات نظارتی خود را برای کنترل کیفیت ، کمیت و قیمت خدمات ارائه شده در اماکن مرتبط با گردشگران نوروزی انجام خواهند داد و 120 بازرس در این ایام فعال خواهند بود.
معاون استاندار کرمان گفت: پیش بینی هواشناسی این است که در ایام تعطیلات بارندگی روی خواهد داد اما سیل آسا نخواهد بود با وجود این ، نیروهای هلال احمر و سایر نیروهای دست اندرکار ستاد حوادث استان اماده باش خواهند بود ودو هلی کوپتر برای اورژانس هوایی و هلال احمر هم در استان کرمان مستقر هستند .
جانشین ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان به افزایش 130 درصدی سفر گردشگران خارجی به استان کرمان در سال 94 اشاره کرد و افزود: با افزایش امکانات در اماکن تاریخی و فرهنگی استان ، تلاش میکنیم میزان جذب گردشگر خارجی را بازهم افزایش دهیم .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار