مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: 60 دستگاه اتوبوس ویژه باغ بهشت همدان برای پنج شنبه آخر سال فعالیت می کنند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پوروخشوری با اشاره به اینکه در روزهای پایان آخر سال حجم تقاضای مسافران درون شهری به سمت باغ بهشت افزایش دارد افزود:60 دستگاه اتوبوس بشکل ویژه به همشهریان همدانی خدمات می دهد.

وی ادامه داد:اتوبوس های در نظر گرفته شده از خیابان شهدا به سمت باغ بهشت وبالعکس از ابتدای امروز مشغول به فعالیت هستند،همچنین پایانه موقتی در باغ بهشت همدان مستقر شده که اقدامات آن انجام شده است .

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی همدان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این تعداد اتوبوس های در نظر گرفته شده پاسخگوی نیاز همشهریان باشد.

پوروخشوری به افزایش ناوگان در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد وادامه داد: برای استقبال از بهارناوگان ها  20 درصد افزایش داشته است ،همچنین ساعت کاری نیروهای ناوگان را نیز افزایش داده ایم .

وی از شست وشوی اتوبوس های شهری خبر داد وافزود : به مناسبت فرا رسیدن سال جدید روزانه 40 دستگاه شست وشو وارایه خدمت به همشهریان را خواهند داشت.

وی از فعالیت 8  دستگاه اتوبوس گردشگری در ایام عید خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در مسیرهای گردشگری نظیر آرامگاه بوعلی و باباطاهر، برج قربان، گنبد علویان، گنجنامه و ... که امکان تردد اتوبوس وجود دارد خدمات ارایه می دهند.

پوروخشوری از افتتاح 6 دستگاه مگاترانس خبر داد وخاطر نشان کرد: بر اساس قول‌هایی که داده شده بود این اقدام به روز پنجشنبه  یا جمعه انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.