مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: جهت جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی کشیک نظارت ویژه ایام نوروز فعال شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هوشنگ کرمی با اشاره به نزدیک شدن پایان سال و ایام تعطیل نوروز اظهار داشت: در این ایام باید نسبت به متصرفان به اراضی کشاورزی و افراد سودجو و فرصت طلب توجه و نظارت ویژه معطوف داشت تا هیچ گونه فرصتی برای این گونه افراد ایجاد نشود.

وی افزود: این مدیریت در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با تعیین کشیک و نظارت ویژه در تعطیلات نوروزی مانع تجاوز افراد فرصت طلب به اراضی کشاورزی می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار یکی از اولویت های  مهم سال آتی را نظارت و پیگیری مستمر در این خصوص عنوان کرد و بیان داشت: هماهنگی و همراهی شوراهای روستایی و کشاورزان و عزم جدی در این خصوص تأثیر بسزایی در کاهش وقوع تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی داشته و این امرباعث کاهش تغییر کاربری های غیر مجاز  شده است.

وی  ادامه داد: باید در سال آینده با عزم راسخ و توان مضاعف در این مسیر گام برداشت و تغییرکاربری های اراضی کشاورزی را به حداقل رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.