شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات خود با 181.69 واحد افزایش به عدد 80 هزار و 219 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان  معاملات خود با 181.69 واحد افزایش به عدد 80 هزار و 219  واحد رسید.

همچنین ارزش کل معاملات بورس تهران از 7 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 3 میلیارد ریال در 157 هزار نوبت خرید و فروش بود.

این گزارش می‌افزاید شاخص کل (هم‌وزن) با 1.25 واحد افزایش به عدد 13 هزار و 356 واحد رسید.

گفتنی است نمادهای خساپا، آکنتور با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و نمادهای فارس، تاپیکو، رمپنا، فولاد، فملی با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه‌ای شدند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.40 واحد افزایش به عدد 805 هزار و 60 واحد رسید که بر این اساس 805 میلیون سهم به ارزش 4 میلیارد ریال در 71 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شدند.

بازگشایی نماد سایپا و نمادهای وابسته به آن

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار بورس، افزود: حجم عظیمی از مبادلات، در بازگشایی نمادهای سایپا و کنترل سازی متمرکز شده و ما شاهد حجم عظیمی از معاملات در آنها بودیم.

وی ادامه داد: کلیت بازار نوسان بازگشایی نمادهای عمده بود و این شرایط بازار را رقم زد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، بازار ، شاخص ، قیمت ، معامله ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
بورس حمایت کامل سرمایه گذارداخلی رامیخواهداکثرکارشناسان واردات بی رویه پس ازبرجام رابلای تولیدمیداننداگرجلوی واردات بی رویه
گرفته شودبه نفع بورس هست وسودشرکت هاافزایش پیدامیکنددردولت قبل اختلاس بودولی واردات بی رویه تااین حدنبوددرحال حاضرسه برابرنیازملت کالاهست
آخرین اخبار