عناوین مهم‌ترین اخبار تیرماه مجلس را در گزارش زیر بخوانید.

از تقدیم متن جمع‌بندی مذاکرات توسط ظریف به مجلس تاحاشیه‌های جلسه هسته‌ای بهارستان+ تصاویربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجلس شورای اسلامی درتیرماه 94 شاهدکش و قوس ها و اتفاقات متعددی بود که در این گزارش به تعدادی از آن می‌پردازیم.

ظریف متن جمع‌بندی مذاکرات را تقدیم مجلس کرد

وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی قبل متن جامع جمع‌بندی مذاکرات را تقدیم ریاست مجلس شورای اسلامی کرد.

هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ما تعطیل نخواهد شد/ مهر تأیید شورای امنیت بر غنی‌سازی ایران، بزرگ‌ترین دستاورد ماست

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ما تعطیل نخواهد شد و برنامه غنی سازی ما بدون حتی یک روز توقف، ادامه خواهد یافت.

از ارائه گزارش هسته‌ای "ظریف" و "صالحی" به نمایندگان تا تشکیل کمیته رسیدگی به "برجام"

هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ما تعطیل نخواهد شد، ظریف متن جمع‌بندی مذاکرات را تقدیم مجلس کرد، قوانین ناظر بر فعالیت موسسات اعتباری غیربانکی مشخص شد و ... از عناوین مهم اخبار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

سالانه 24 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شود

نماینده اراک در صحن علنی گفت: سالانه 24 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شود که هر یک میلیارد دلار قاچاق کالا باعث بیکاری بخشی از مردم می‌شود.

حاشیه‌های جلسه هسته‌ای بهارستان+ تصاویر

در حالی وزیرامورخارجه ایران گزارشی نسبت به جمع‌بندی نهایی مذاکرات امروز به مجلس ارائه داد که خواهش‌هایی را هم از نمایندگان در پی این گزارش مطرح کرد.

برخی از مواد طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مواد طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار