نکو:

مجلس اجازه قطع یارانه نقدی را به دولت نخواهد داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاید یارانه نقدی قشر پردرآمد حذف شود اما یارانه قشر متوسط و پایین قطع نخواهد شد.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در گفتگو با خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت پرداخت یارانه‌ها در سال آینده گفت: در سال 94 دولت سعی کرد که آسیبی بر قشر پایین و متوسط جامعه وارد نشود و با همه کاستی‌هایی که وجود داشت تلاش نمود یارانه نقدی افراد را واریز نماید.
عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: در سال 94 افرادی نگرانی‌هایی را در رابطه با حذف یارانه نقدی به وجود آوردند و این مطلب در جامعه منتشر شد که دولت سعی دارد پرداخت یارانه را قطع کند.


وی در ادامه گفت: قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد زیرا مجلس اجازه چنین کاری را به دولت نمی‌دهد، البته شاید یارانه نقدی افراد با درآمد بسیار بالا حذف شود اما قشر متوسط و پایین جامعه قطع نخواهد شد. 

نکو در ادامه خاطر نشان کرد: در سال آینده هم فکر می کنم که دولت کمبودی در پرداخت یارانه نقدی نخواهد داشت و نسبتا سال آینده سال بهتری برای دولت در پرداخت یارانه نقدی خواهد بود.

نماینده مردم رباط‌کریم در پایان تصریح کرد: دولت باید این رویه پرداخت یارانه را ادامه دهد زیرا قشر نیازمند جامعه به وسیله همین  مقدار کم یارانه تقویت می‌شوند چون قدرت خرید آنها با رکود جامعه کاهش پیدا کرده است و انتظار می‌رود که دولت بتواند با بسته‌های حمایتی خود از این قشر پشتیبانی نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درودبرمجلس
آخرین اخبار