با هدف مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد محترقه و تأمین امنیت و سلامت شهروندان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: امسال با همکاری بخش‌های مختلف انتظامی و امنیتی اقدامات گسترده‌ای در جهت تأمین امنیت شهروندان اجرا شده است.

صادق جعفری چگنی افزود: در راستای مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد محترقه در شهرستان و تأمین امنیت و سلامت شهروندان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد می‌شود.

چگنی اظهار داشت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های امنیتی و  انتظامی شهرستان تمامی اقدامات و خدمات مورد نیاز شهروندان در چهارشنبه آخر سال پیش بینی و اجرا  و به موجب قانون مجازات اسلامی عوامل تولید و توزیع مواد محترقه به حبس و شلاق محکوم شده و وسایل نقلیه آنان نیز در ایجاد عوامل مجرمانه توقیف خواهد شد.

جعفری چگنی اظهار کرد:  هم چنین به مناسبت تعطیلات سال نو طرح پاک سازی مناطق آلوده شهرستان به مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز اجرا و با کلیه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز با جدیت  برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: حبس ، مواد محترقه ، شلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.