فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در یک‌ماه اخیر 860 هزار مواد محترقه در این استان جمع‌آوری شده است، گفت: افرادی که با داشتن مواد محترقه پرخطر شناسایی و دستگیر شوند تا پایان ایام تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رزمایش طرح نوروزی پلیس در محل فرماندهی انتظامی مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امروز برگزار شد.

فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید نوروز شاهد حضور بیش از 10 میلیون مسافر به استان هستیم، اظهار کرد: پلیس آمادگی کامل در ایجاد نظم و امنیت استان مازندران دارد.

سردار مسعود جعفری‌نسب با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در اجرای خدمات سفر مهمانان نوروزی با سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان همراه است، افزود: حضور فیزیکی نیروی انتظامی را به‌صورت میدانی در همه اماکن و راه‌های استان شاهد هستید.

وی با اعلام اینکه هدف پلیس ایجاد نظم، پیشگیری از جرائم به‌ویژه سرقت در مازندران است، اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن راه‌های مازندران حضور پلیس در جاده‌های استان سبب کاهش تخلفات رانندگی و بی‌نظمی در این بخش هستید.

فرمانده انتظامی مازندران با توصیه به مسافرانی که این استان را برای سفر انتخاب می‌کنند، گفت: زمان سفر به جاده‌های شمال به‌ویژه مازندران به نحوی برنامه‌ریزی شود تا در ترافیک 13 ساعته معطل نشوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بی‌حجابی، سگ‌گردانی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس از سری تخلفاتی است که پلیس برخورد جدی در این نوع جرائم دارد.

جعفری‌نسب با تأکید براینکه چهارشنبه آخر سال با آیین سنتی همراه است و روزهای پایانی سال باید با شور و نشاط همراه باشد، تصریح کرد: برخی روزهای پایانی سال را به ناهنجاری‌هایی از قبیل آتش‌سوزی همراه می‌کنند که خسارت جانی، مالی و مزاحمت‌های اجتماعی همراه است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی تلاش می‌کنند تا چهارشنبه آخر سال با شادی و نشاط خانواده‌های ایرانی همراه باشد، افزود: عده معدودی از افراد با استفاده از آلات و تجهیزات آتش‌‌بازی پرخطر این جشن آیینی را به آتش‌سوزی تبدیل می‌کنند که پلیس با همکاری مراجع قضایی در مقابل این متخلفان کوتاه نمی‌آید.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در یک‌ماه اخیر 860 هزار مواد محترقه در مازندران جمع‌آوری شده است، گفت: افرادی که با داشتن مواد محترقه پرخطر شناسایی و دستگیر شوند تا پایان ایام تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.