طرح آرامش بهاری در بیش از 230امامزاده گیلان در نوروز 95 اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه مییابد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلیهدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی اعلام کرد .وی تصریح کرد : مبلغان اعزامی دوره دیده از قم و روحانیون بومی در اجرای طرح آرامش بهاری همکاری دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و امامزادگان استان از ویژه برنامه ها ی اجرای طرح آرامش بهاری است.

وی تصریح کرد:برنامه زمان سال تحویل، حضور روحانیون برای اقامه نماز، پاسخ به سوالات و شبهات، مشاوره و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه ها ی اجرای این طرح است.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در اجرای طرح آرامش بهارییادآور شد: در اجرای این طرح 60 خیمه معرفت در بقاع متبرکه برای پاسخگویی به شبهات مردم برپا میشود.

استان گیلان دارای940امامزاده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، طرح ، آرامش ، بهاری ، بقاع ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.