از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق منابع داخلی شرکت توزيع برق شهرستان اصفهان اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال جهت تکمیل طرح برق رسانی مسکن مهر بهارستان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان گفت: برای اجرای باقیمانده برق رساني پروژه مسكن مهربهارستان نياز به اعتبار بيش از 150 میلیارد ریال لازم است.

وی افزود:طبق برآورد انجام شده، جهت اجرای پروژه‌های نیرورسانی در بخش توزیع نیاز به اعتباری بالغ بر 170میلیارد ریال لازم است که باید از محل اعتبارات ملی، استانی و شرکت توانیر به نسبت مساوی تأمین شود، به این ترتیب سهم هر یک در تأمین منابع رقمی بالغ بر 57 میلیارد ریال است که از ابتدا تاکنون مبالغي از آن تامين شده است

شمس تصریح کرد: طرح مسکن بهارستان با مجموع برآورد اولیه پنج هزار و 868 واحدبوده است که با توجه به حجم نسبتاً بزرگ پروژه، کار طراحی و برآورد اولیه اعتبارات انجام و به مدیر کل وقت راه و شهرسازی استان اعلام شد .

مدیر امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان ادامه داد: با توجه به منابع حاصله، شرکت توزيع برق شهرستان اصفهان که اقدام به احداث شبکه فشار متوسط، تجهیز هفت باب پست زمینی از 31 باب پست زمینی مورد نیاز پروژه و شبکه‌های فشار ضعیف مرتبط با پست‌های مذکور كرده است و همچنین تجهیز پنج باب پست زمینی دیگر نیزتا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وي افزود: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزرای وقت نیرو، راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن، تنها تعداد 4050 متقاضی نسبت به واریز هزینه‌های انشعاب برق بر اساس تفاهم نامه مذکور اقدام كرده‌اند که جهت ادامه کار لازم است متقاضیان باقیمانده نسبت به واریز هزینه انشعاب برق با قیمت روز اقدام کنند.

ودر پایان اضافه کردباتوجه به اینکه از پنج هزار و250 واحد مسکن مهر بهارستان یک هزار و800واحد تاکنون تحویل داده شده است و این در صورتی است شركت عمران از منبع مالي خود انشعاباتي را خريداري كرده است، اما شركت توزيع برق مي‌گويد ما براي تجهيز پست و تحويل كنتورها منبع مالي نداريم تنها خواسته مااین است که به این تجهیزات برق وارد شود وبه متقاضیان انشعاب داده شود.


انتهای پیام/ ش

برچسب ها: توزیع ، برق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.