جشنواره عکس"سیب" با محوریت ایجاد نشاط و ثبت لبخند رضایت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین عموم خانواده ها ویژه تمام سنین در دو بخش حرفه ای و شهروندی برنامه ریزی شده است.
سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: ثبت لبخند مردم در تمامی ابعاد موجود شهری که بتواند با بیان حس زندگی و به دور از هر گونه تصنع اثر مثبتی بر مخاطب خود بگذارد از دیگر اهداف جشنواره عکس "سیب" است که به منظور افزایش شور و نشاط در شهر همراه با لبخند رضایت در سه محور ثبت خنده و شادی در خانواده، ثبت لحظات شاد به صورت خودگرفت(سلفی) و خوش رویی در تعاملات اجتماعی برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 30 فروردین ماه 95 فرصت دارند عکس های خود را در بخش حرفه ای با دوربین حرفه ای(تک عکس و مجموعه عکس) و بخش شهروندی با دوربین های خانگی و تلفن همراه ارسال کنند.
مدیر امور تفریحی تصریح کرد: ارسال آثار از طریق سایت esfahanfarhang.ir و ایمیل jashnvareh.sib@gmail.com می باشد که شهروندانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند از طریق تحویل سی دی به دبیرخانه جشنواره در محل کتابخانه مرکزی اقدام نمایند.
حسینی ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان بوده و تصاویر ارسالی می تواند سیاه و سفید یا رنگی باشد که تصاویر ارسالی، نباید دارای امضا، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو و یا هر متن دیگری باشد.
وی گفت: ارائه تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون تومان به سه اثر برتر در بخش حرفه ای، ارائه تندیس جشنواره و مبلغ سیصد هزار تومان به سه اثر برتر در بخش شهروندی و ارائه گواهی شرکت در نمایشگاه و مبلغ یکصدهزار تومان حق تالیف به تمامی آثار راه یافته در نمایشگاه از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.
وی اظهار داشت: آثار ارسالی جشنواره اردیبهشت 1395 داوری شده و آثار برگزیده از 25 تا 30 اردیبهشت ماه در قالب نمایشگاهی مورد بازدید عموم شهروندان قرار می گیرد و 31 اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می شود.



انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.