مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تعداد مشترکان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی را یک میلیون و 386 هزار و 143 اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از 63 هزار مشترک در 11 ماهه سالجاری جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دینی گفت: با اجرای یکهزار و 267 کیلومتر شبگه گاز طبیعی در سالجاری، میزان بهره مندی خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی به 96.5 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه طول شبکه گاز استان به بیش از 17 هزار و 379 کیلومتر افزایش یافته است ، درصد بهره مندی خانوارهای استان از گاز طبیعی ، بیشتر از میانگین کشوری است.

وی تعداد مشترکان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی را یک میلیون و 386 هزار و 143 اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از 63 هزار مشترک در 11 ماهه سالجاری جذب شده است.

وی طول شبکه اجرا شده در بخش روستایی استان را در سالجاری بیش از972 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 22 هزار و 56 مشترک در سالجاری به تعداد مشترکن روستایی استان اضافه شده اند.

دینی با اعلام اینکه در زمان حاضر یکهزار و 477 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند ، گفت: در سالجاری 199 روستای استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند و گازرسانی به 322 روستا هم در دست اجراست.

وی از پیشرفت 62 درصدی مرحله نخست خط انتقال گاز 16 اینچ اهر- ورزقان منشعب از خط انتقال صادراتی ارمنستان خبر داد و افزود : مرحله نخست این خط انتقال 51 کیلومتر است که 45 کیلومتر آن احداث شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.