یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از واژگونی یک کامیون حامل گوجه فرنگی را برای ما ارسال کرده که خودروهای عبوری به جای کمک دادن به راننده آن در حال دزدی از بار وی هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از واژگونی یک کامیون حامل گوجه فرنگی را برای ما ارسال کرده که خودروهای عبوری به جای کمک دادن به راننده آن در حال دزدی از بار وی هستند.

منبع: سعید _ یاسوج




بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: شهر یاسوج در منطقهٔ اقلیم سردسیری واقع شده و دارای هوای معتدل متمایل به سرد است. در این شهر، میزان بارش برف و باران زیاد می‌باشد و به علت بارش فراوان برف و باران و پوشیده شدن ارتفاعات از برف برای مدت مدیدی از سال، از منابع آب کافی برخوردار است.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۰:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
بار کامیون بیمه است و خسارتش رو پرداخت میکنه. وقتی یه گوشه از بار خسارت خورده باشه و ماشین طرف هم داغون شده دیگه چطور میتونه بار ناقص رو به مقصد برسونه؟ تازه ممکنه فاسد هم بشه. چه بهتر که مردم استفاده ببرن ازش و شرکت بیمه خسارتشو بده.
United States of America
آرتین
۱۸:۴۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
نه بابا جدی میگی پروفسور؟ تو چرا فرار مغز ها نکردی ؟ فرار کن واقعا حیفی تو اصلا ین اراجیف چه جوری به ذهنت خطور کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
شاید پولشو با راننده حساب کردن
شاید از اونجایی که جمع کردنش به صزفه نبوده خودشون اجازه دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
گوجه ها قابل بارگیری و انتقال جهت فروش نیستند.چون له شدن ومیشن...بنظر من مردم استفاده کنند بهتره تا خراب شن و برای مدتی هم فضای بد وغیر بهداشتی در محیط ایجاد کننند
آخرین اخبار