رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از احتمال نهایی شدن طرح ارائه رفاه کارت دانشجویی به دانشجویان مشغول به تحصیل در اردیبهشت 95 خبر داد.

ارائه رفاه کارت دانشجویی به دانشجویان اردیبهشت 95 نهایی می‌شودمهندس ذوالفقار یزدان‌مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رفاه کارت دانشجویی گفت: رفاه کارت دانشجویی یا کارت هوشمند یکپارچه دانشجویی به عنوان پروژه در صندوق رفاه دانشجویان برای ارائه به دانشجویان مشغول به تحصیل در زیرمجموعه های وزارت علوم در حال بررسی است و مشاور مربوطه در این خصوص‌، بررسی‌های لازم را انجام داده و خدماتی که قرار است ارائه شود را با خدمات مشابه در کشورهای دیگر تطبیق داده است.

وی با اشاره به خدمات رفاه کارت دانشجویی بیان کرد: رفاه کارت دانشجویی حدود 26 نوع خدمت شامل خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی، تخفیفات دانشجویی، سفر، ویزا کارت، حمل و نقل عمومی و... را ارائه می‌کند و پس از تصویب به دانشجویان همه مقاطع ارائه می‌شود. بعنوان مثال خدمات این کارت شامل اختصاص یافتن درصدهای مختلف تخفیف در استفاده از رستوران‌های پیرامون دانشگاه، رستوران‌های بخش خصوصی دارای شعبه در داخل دانشگاه، سلف سرویس دانشگاه‌ها، تسهیلاتی برای استفاده از حمل و نقل عمومی، بن کتاب و... می‌شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عنوان کرد: هدف از ارائه رفاه کارت دانشجویی یکپارچه سازی خدمات ارائه شده به دانشجویان است در واقع با ارائه این کارت کل پرداختی‌ها در قالب کارت یکپارچه دانشجویی صورت می‌ گیرد. چنانچه مطالعات در این زمینه به اتمام برسد و تصویب شود این طرح احتمالا تا اردیبهشت ماه سال آینده نهایی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار