كنگره شهدای دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت ۷۷۷ شهید دانش آموز استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه؛ كنگره شهدای دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت ۷۷۷ شهید دانش آموز استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار خوی، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: استان ما دارای ویژگی‌ها و حساسیت‌هایی است که موجب گردیده در ادوار مختلف تاریخ به علت وجود مردمی شجاع و متدین   مورد توجه دشمنان این آب و خاک قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت‌های جامعه در مورد شهدا اظهارداشت: در زمینه برگزاری جلسه و همایش برای شهدا تاکنون کوتاهی نشده، لکن در مرحله عمل با مشکلات اساسی مواجه هستیم.

وی در ادامه تدوین زندگی نامه و وصیت نامه‌های شهدا، تزریق فرهنگ شهادت به مدارس و جامعه، تبیین نقش مردم در دفاع مقدس، تحلیل حوادث و جنگ‌های استان، جدی گرفتن موضوع راهیان نور، قدرشناسی عملی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس را تحت عنوان رسالت جامعه در مورد شهدا یادآوری کرد.

انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.