دادسرای عمومی انقلاب مشهد با صدور اطلاعیه و اعلام میزان مجازات، به قانون شکنانی که در چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد محترقه برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند، هشدار داد.

هشدار دادسرای عمومی مشهد به قانون شکنان چهارشنبه آخر سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: همه ساله در ایام پایانی سال شاهد حوادث تأسف بار ناشی از استفاده مواد محترقه و آتش زا و ایجاد صدمه و مزاحمت برای شهروندان عزیز، ایراد خسارت به اموال دولتی و عمومی، وقوع حریقهای گسترده در سطح شهر مشهد هستیم که موجب بی نظمی و به بار آمدن خسارت های جانی و مالی برای آحاد مردم شریف مشهد می شود.

بر همین اساس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس ضمن هشدار جدی به افرادی که آسایش و آرامش مردم شریف مشهد مقدس را در روزهای پایانی سال خصوصاً چهارشنبه آخر سال به خطر می اندازند، تأکید می کند: براساس قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز کسانی که به طور غیر مجاز مواد منفجره را خریداری، نگهداری و حمل و یا اقدام به توزیع یا فروش این اقلام نمایند به حبس از 6 ماه تا 2 سال محکوم خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به کلیه افرادی که قصد اینگونه رفتارها را دارند توصیه می شود که ضمن در نظر گرفتن عواقب اینگونه کارها، زمینه فراهم نمودن برخوردهای قانونی را بوجود نیاورند.

دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به خانواده ها نیز توصیه کرده در روزهای پایانی سال ضمن حضور در کنار فرزندان و فراهم نمودن محیطی آرامش بخش بر رفتارهای آنان به ویژه در چهارشنبه آخر سال نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار