شهرکرد؛

هدف اصلی دشمن توقف رشد کشور در همه بخش هاست

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هدف اصلی دشمن و استکبار جهانی، توقف رشد کشور در همه بخش هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ایام شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تأکید کرد: سبک زندگی فاطمی باید در جامعه گسترش یابد.

وی، در ادامه با تأکید بر اهمیت توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور، افزود: توجه و بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی، زمینه توسعه کشور را فراهم می کند.

نکونام، با اشاره به تلاش دشمن و استکبار برای توقف رشد کشور در همه بخش ها گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با ایجاد فتنه ها و بهانه های مختلف در پی ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده اند اما تا کنون در همه عرصه ها شکست خورده اند.

وی، طرح ادعای واهی مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای، تحریم های اقتصادی، و تلاش برای جلوگیری از روابط اقتصادی و دستیابی به تجهیزات دفاعی را از مهم ترین محورهای دشمن برای مقابله و فشار بر جمهوری اسلامی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با تأکید بر اینکه تضعیف نظام جمهوری اسلامی از دیگر اهداف شوم دشمنان است، تصریح کرد: منویات و رهنمودهای حکیمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در مسائل مختلف و بویژه در حوزه بین الملل، باید مورد توجه و محور عمل همه مسئولان قرار گیرد. 

نکونام، در ادامه، با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، خدمت به خانواده های شهدا، و تلاش در راه ترویج فرهنگ، آرمان و سیره شهدا را از مهمترین رسالت های این نهاد عنوان کرد.
 
خطیب جمعه شهرکرد، همچنین با اشاره به 25 اسفند سالروز ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، فرزند امام راحل (ره)، ایستادگی، بصیرت و ولایتمداری را از ویژگی های آن مرحوم برشمرد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار