امام جمعه شهرستان بردسیر گفت:حکام مزدور عربستان در راستای اهداف اسرائیل غاصب گام برداشته اندو حزب الله را که در مقابل جنایت های اسرائیل ایستاده به عنوان تروریست معرفی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام تارم، ، خطبه های این هفته نماز جمعه بردسیر افزود: انسان ذاتا گرایش به دین و معنویت دارد پس باید گوشمان را کنترل کنیم تا دچار انحراف از این مسیر نشویم.
امام جمعه بردسیر ضمن گرامیداشت 22 اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید اذعان داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: برای شهید حرف کثرت است، مادران دلیری که عزیز از دست داده اند و پدران عزیزی که جوانان آن ها شهید شده اند آنچنان برخورد می کردند که انگار عروسی عزیزانشان است.
وی همچنین 22 اسفندماه سالروز تشکیل کانون های مساجد در شهرستان بردسیر را گرامی داشت و گفت: مسجد صرفا جایگاه عبادت نیست بلکه جایگاه اصلاح و مرکز حکومت و پایگاه های فرهنگی و هنری نیز بوده و می باشد.
امام جمعه بردسیر با اشاره به هفته منابع طبیعی، یکی از وظایف شرعی، دینی و قانونی همه مردم را حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب و اسیب رساندن به منابع طبیعی بویژه جنگل ها دانست و افزود: هرگونه آسیب و تخریب جنگل ها و منابع طبیعی، یکی از جنایت های بسیار بزرگ برعلیه شهریت و سلامتی انسان ها محسوب می شود و امیدواریم مجلس شورای اسلامی در این زمینه قوانینی بازدارنده تصویب کند.
وی ضمن تسلیت ایام مظلومانه شهادت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: در مجالس حضرت فاطمه زهرا (س) نباید حرکات و گفتاری داشته باشیم که باعث اختلاف شود، باید سعی شود به اختلافات مذهبی دامن نزنیم و بهانه به دست دشمنان اسلام ندهیم.
حجت الاسلام تارم گفت: حکام مزدور عربستان در راستای اهداف اسرائیل غاصب گام برداشته اندو حزب الله مقاوم و با بصیرت را که در مقابل متجاوزین و جنایت های اسرائیل ایستاده اند را به عنوان تروریست معرفی می کنند که این عمل جز جنایت این حکام وابسته نشانه چیز دیگری نیست.
امام جمعه بردسیر عربستان را نوکر آمریکا و اسرائیل دانست و ادامه داد: عربستانی که امروز دارد نوکری خودش به آمریکا و اسرائیل را آشکار می کند چنین ادعایی درمورد حزب الله از آن بعید نیست ولی مردم منطقه باید بیدار و هوشیار باشند و بدانند عربستان در قتل کودکان و زنان و مردان یمن و برای ایجاد گروه های تکفیری در منطقه جنایت های زیادی را انجام داده است، اما مردم حزب الله جواب تمام این جنایت ها را خواهند داد

انتهای پیام/ی

برچسب ها: عربستان ، اسرائیل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.