در فضایی اکنده از معنویت سومین یادواره شهدا والا مقام شهرک رزمندگان و اولین یادمان شهید مهدی عبدالله زاده از شهدا غواص شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این مراسم معنوی که سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ،جمعی از مسئولین اجرایی ،خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و قشرهای مختلف مردم شهید پرور حضور داشتند

عباس ایرانمنش از فرمانده هان دوران دفاع مقدسدر سخنانی از برگزارکنندگان این مراسم قدر‌دانی کرد و افزود‌: ‌رزمندگان در دوران دفاع مقدس‌ با لبیک به ندای ‌رهبری، حماسه‌های عظیمی ‌را خلق کردند‌ و اقتدار ‌و سرافرازی امروز ایران اسلامی، مرهون فداکاری شهدایوالا مقاماست‌.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شناخت شهدا فعالیت شود باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های والای امام راحل (ره) در جامعه فراموش شود

ایرانمنش بابیان اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان بیش از پیش هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: یادمان ، شهدا ، زرند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.