ساری،

از تجربه پزشکی تا منافع ملی

دنیا محتاج ایران اسلامی است، با تعامل، گفتگو، عقلانیت و تدبیر ، منافع ملی را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: بهره‌گیری از تجربیات کمک می‌کند تا کشور بهتر بتواند به رشد و توسعه دست یابد.
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه پاک کردن صورت مسئله جواب رسوخ انواع محصولات مسموم در جامعه نیست افزود: باید بستری را فراهم شود تا دانشجویان در حوزه مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی ورود جدی داشته باشند.
وی گفت: دانشجویان در ابتدا باید به درس خود بپردازند و از تجارب پزشکی نیز بهره گیرند.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی با درد و غم مردم در ارتباط هستند، افزود: ایران از نظر جغرافیایی و ضریب هوشی، تعداد دانشمندان و متخصصان پشتوانه خوبی برای پیشرفت دارد.
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه دانشجویان در معرض آسیب‌های مختلف هستند و باید خودشان را محافظت کنند، افزود : مدام از تریبون های مختلف، شاهد ترویج محصولات فرهنگی مختلف هستیم اما خدا در قرآن راه هدایت را از گمراهی مشخص کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.
وی گفت: آینده کشور در اختیار دانشجویان است و باید از فرصت‌های به وجود آمده بهره گرفت و با آماده کردن بستر و زمینه‌های مختلف به کشف استعدادها کمک کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، تجریه ، پزشکی ، منافع ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار