سرمربی مناطق نفت خیز جنوب گفت: قهرمانی حق دانشگاه آزاد بود و من خوشحالم که این تیم با ریشه قهرمان شد.

مهران بهنام فر سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به نظر من قهرمانی حق تیم دانشگاه آزاد بود در کنار اینکه تیم با ریشه ای است، کار قابل احترامی که انجام داده است این است که ملی پوشانمان را به لحاظ مالی کاور کرده است و توانست گوشه ای از دغدغه های زیادشان را پوشش دهد، هرچند که این مبالغ که به ملی پوشان داده می شود بسیار کم است و در خور این بازیکنان نیست ولی من باز هم می گویم که تیمی که بیاید و به لحاظ مالی گوشه ای از دغدغه های این عزیزان را پوشش دهد قابل احترام است و خوشحالم که تیم دانشگاه آزاد قهرمان شد.
 
وی ادامه داد: پاس قوامین هرچند که اولین بار بود که در مسابقات سوپرلیگ شرکت می کرد ولی بازیکنان باتجربه ای در خدمت گرفته است که ملی پوش هم هستند و سالهاست که در لیگ حضور دارند.
 
باخت ما در کاتا به اعتراض های ناجوانمردانه پاس قوامین برمی گردد
 
سرمربی مناطق نفت خیز در خصوص مسابقه تیم خود برابر دانشگاه آزاد بیان داشت: قبل از شروع مسابقه کومیته به واسطه 2 باختی که در کاتا دادیم کفه ترازو به سمت آنها برگشت که البته باز هم باخت ما در کاتا برمی گردد به اعتراضهای ناجوانمردانه پاس قوامین و که به واسطه همین اعتراض ها از هفته دوم نتوانستیم از بازیکنانمان استفاده کنیم .
 
وی تصریح کرد: ولی معتقدم با همین بازیکنان گمنام و با بضاعت کم نمایش فوق العاده ای در برابر تیم پرمهره دانشگاه آزاد داشتیم و فکر می کنم که کسب تساوی برابر تیم پرستاره و با بازیکنان شاخص و ملی پوش و ارزشمند دانشگاه آزاد ، نتیجه فوق العاده قابل قبولی بود و فقط دو بازیکن ما برابر سجاد گنج زاده و بهمن عسگری باختند و بقیه بازیکنان مسابقه پایاپایی دادند هرچند که معتقدم در 60 - حریف باید با توجه به قوانین جدید داوری هانسوکو می شد و مسابقه 8 بر 0 به نفع ما می شد که در این صورت در کومیته می توانستیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم و تیم دانشگاه را در کومیته ببریم ولیکن نشد .
 
بهنام فر در خصوص داوی عنوان کرد: در مسابقه با تیم دانشگاه در بحث داوری من معترض بودم ولی به هرحال اعتراض بنده را لحاظ نکردند.
 
وی درباره شرایط آینده تیم مناطق نفت خیز جنوب گفت: در ارتباط با سال آینده تیم مناطق به طور حتم سه ، چهار بازیکن جدید را به خدمت خواهد گرفت حالا با توجه به صحبت هایی که با مدیرعامل محترم داشتیم قرار شد که شرایط قرارداد با بازیکنان جدید فراهم شود تا در بحث جذب بازیکن رقابت تقریبآ پایاپایی را با سایر تیم ها داشته باشیم .

طباطبایی گول مشاوره های غلط را نخورد
 
بهنام فر در ادامه بیان داشت : توصیه ای که به جناب طباطبایی دارم این است که گول مشاوره های غلط را نخورد و اگر قصد ورود دارد با آگاهی کامل وارد شود چرا که اگر همین افراد را از امروز در فدراسیون راه ندهد خودشان می شوند منتقد سرسخت وی!
 
وی تصریح کرد: ما با این افراد سالیان سال است که سر و کار داریم کسانی که دنبال سمت و تیتر هستند و سهم خواهی می کنند .
 
بهنام فر یادآور شد : متأسفانه هرکسی به نوعی دنبال چیزی در ورزش است و برخی اگر به خواسته شان نرسند به منتقد تبدیل می شود ولی ما منتقدی که دنبال سهم نباشد را کمتر داریم منتقد دلسوز کم است.
 
وی خاطرنشان شد: حتی شاهد بودیم که در برخی پیشکسوتان به محض برکنار شدن و یا جابجا شدن تازه یاد کمبودها می افتند و شروع می کنند به انتقادهای پی در پی !
 
مربی سابق تیم ملی در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته گفت: کسی که میخواهد در رأس فدراسیون قرار بگیرد در درجه اول باید به مسائل کاراته آشنا باشد و افراد را بشناسد و نسبت به رزومه افراد تسلط کامل داشته باشد چرا که دیگر جای آزمون و خطا نیست .
 
نیاز مبرم در کاراته ایجاد اتحاد است

وی افزود : در کاراته یک فرد باتجربه نیاز داریم تا در کنار تجربه اش بتواند شرایط را و سختی ها را درک کند . نیاز اول و مبرمان در کاراته این است که اتحاد به وجود بیاوریم و نیاز دوم هم این است که خانه کاراته داشته باشیم .

بهنام فر در پایان اظهار داشت : فکر می کنم اگر آقای طباطبایی بتواند معضل خانه کاراته را حل کند همیشه در اذهان خواهد ماند و ضمن اینکه کمک کند به مجمعی که بتواند یک فرد اصلح را به کاراته معرفی کند کسی که فراجناحی باشد و بتواند اتحاد و هم دلی را به وجود بیاورد و باز هم تأکید می کنم که بعد از انتخاب 9 رئیس و سرپرست فدراسیون جامعه کاراته اشتباه نکند و از چاله به چاه نیفتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار