مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بهترین راه مقابله با دشمن تقویت نیروی مقاومت بسیج بوده و تقویت شجره طیبه بسیج مستضعفین تمام معضلات اجتماعی جامعه را حل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم در نشست فرماندهان بسیج ادارات شهید رجایی خراسان رضوی در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه رونق فعالیت های فرهنگی در جامعه امروز یک ضرورت است خاطرنشان کرد: اگر بتوان جامعه را در سه جهت دین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ بسیج به پیش برد، شک نباید داشت که مشکلات اجتماعی جامعه به مرور حل و فصل می‌شود.

وی گفت: زمانی که مردم با دین و آرمان‌های خود احساس نزدیکی بیشتری کنند، سلامتی در بستر جامعه رشد پیدا می‌کند و بر همین اساس برای مقابله با دشمن نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب شجره طیبه بسیج مستضعفین هستیم و به طور قطع اگر روحیه ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد شک نباید کرد که دشمن به زانو درمی‌آید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: امروز دشمن باید بداند که مردم و مسئولین ما در دل خود از دشمن نمی هراسند و بر همین اساس این روحیه نهراسیدن را باید بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب در دل های خود پرورش دهیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: بسیج ، شجره ، طیبه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.