توزیع میوه نوروزی در خوزستان از 22 اسفند آغاز می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار خوزستان گفت: توزیع میوه نوروزی از 22 اسفندماه تا 16 فروردین ماه انجام می‌شود که 3000 تن میوه با کیفیت شامل پرتقال و سیب خریداری و تامین شده است  و در سردخانه‌های استان نگهداری  می شود.

مهرداد نیکو افزود: قیمت این دو میوه بر اساس اعلام کمیسیون تنظیم بازار کشور 5 تا 10 درصد پایین تر از قیمت خرده فروشی‌ها تعیین شده است.

نیکو با بیان اینکه میوه شب عید شامل 2500 تن پرتقال و 500 تن سیب است، افزود: سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری توزیع میوه ه صورت مستقیم بر غرفه‌ها و مراکز توزیع، نظارت خواهد کرد تا میوه با کیفیت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی  تعداد غرفه‌های توزیع میوه شب عید را 100 غرفه برشمرد و تصریح کرد: در سال گذشته گزارشاتی مبنی بر نارضایتی مردم از کیفیت میوه‌های عید دریافت کردیم و بنابراین امسال سعی شد تا تمام تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در سطح استان 9 واحد کشتارگاه مرغ وجود دارد، بیان کرد: به منظور جلوگیری از کمبود مرغ کشتار روز در استان که در سال‌های گذشته اتفاق می‌افتاد، مقرر شد تا با مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت در ایام نوروز امسال کشتارگاه‌های استان به صورت متناوب کشیک باشند تا مشکلی از نظر تامین مرغ در این ایام برای مردم استان به وجود نیاید.

نیکو، با بیان اینکه تلاش شده است تا مشکلی از نظر تامین مرغ منجمد در ایام نوروز ایجاد نشود، گفت: قیمت مرغ منجمد و گوشت قرمز متناسب با قیمت میانگین کشوری خواهد بود.

انتهاي پیام/و

برچسب ها: خوزستان ، میوه ، عید ، نوروز ، قیمت ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.