وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری گفت: من و سایر هم تیمی هایم آماده تست دوپینگ هستیم چون شعار تک تک ما وزنه برداری پاک است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیانوش رستمی درخصوص اینکه از او و سایر ملی پوشان در اردوی کیش تست دوپینگ اخذ شد تاکید می کند: این موضوع خیلی برای ما تازگی ندارد، زیرا من و سایر هم تیمی هام هر لحظه و در هر کجا که باشیم مهیای دادن تست دوپینگ هستیم، بنابراین مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد زیرا شعار تک تک ما وزنه برداری پاک است.

ملی پوش طلایی ایران در رقابت های دسته 85 کیلوگرم مسابقات جهانی 2011 فرانسه و 2014 قزاقستان با بیان این مطلب که مدیریت فدراسیون وکادرفنی هرچه صلاح بداند من هم از آن پیروی خواهم کرد؛ در خصوص آمادگی خود برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان و جام فجر
می گوید، در حال حاضر تمرینات بدنسازی و وزنه‌برداری را با هم انجام می دهم و با همین سبک نیز تا المپیک جلو می‌روم زیرا می‌خواهم به شرایطی برسم که بدنم آسیب نبیند و عمر ورزشی‌ام کم نشود.

وی ادامه داد: هرچند در این خصوص مدیریت فدراسیون وکادرفنی هرچه صلاح بداند من هم از آن پیروی خواهم کرد بی تردید برنامه های تمرینی بسیار خوبی داریم که می تواند به پیشرفتم برای رسیدن به آمادگی ایده ال کمک شایانی کند.

رستمی درباره‌ی شرایط اردوی کیش نیز تاکید دارد: در ابتدای شروع اردو در کیش کم و کاستی‌هایی بود اما علی مرادی با وجود اینکه دستش خالی بود و حمایت مالی و تدارکاتی آنچنانی به او نشده بود، تمام تلاش و توان خودرا به کار گرفت تا تیم ملی در این اردوی خارج از تهران وضعیت خوبی داشته باشد.

رییس فدراسیون وزنه برداری برخلاف گذشته هرماه با تیم ملی بزرگسالان به فکر پشتوانه‌های وزنه برداری ایران است.زیرا او با همین تفکرمثبت اردوهای تیم‌های نوجوانان و جونان را تعطیل نمی‌کند تا با توجه کردن به پشتوانه‌ها، افتخار آفرینی‌های قشنگی در راه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار