فردی که خود را متخصص بیهوشی معرفی کرده بود، پس از بررسی دانشگاه علوم پزشکی قم شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فردی با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد که متخصص بیهوشی بوده و می‌خواهد در بیمارستان‌های قم مشغول به کار شود.

مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: پس از بررسی‌های اولیه صورت گرفته از این فرد، برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به بیمارستان برای ارائه خدمات معرفی شد.

وی افزود: هنگام کار  کردن، همکاران ما متوجه شدند که این فرد از توانایی فنی لازم برخوردار نیست و پس از بررسی مجدد از مدارک وی تناقض‌هایی در آن‌ها مشاهده شده و در نهایت مشخص شد این فرد متخلف از هویت حقیقی پزشکی با همین مشخصات که در اردیبهشت ماه سال جاری فوت کرده استفاده کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در برخی محافل مطرح می‌شود که این فرد چندین ماه در بیمارستان‌های قم مشغول به کار بوده و حتی به اتاق عمل رفته که این موضوع صحت نداشته و در کوتاهترین زمان ممکن وی بازداشت شد.

مظفری گفت: این فرد فعالیت درمانی تخصصی نداشته است که بخواهد مبالغی را نیز دریافت کند.

در پایان خاطر نشان کرد: این دانشگاه با رصد دقیق در همه مراکز درمانی اجازه نخواهد داد که به سلامت و درمان مردم خدشه‌ای وارد شود و از مردم نیز خواهشمند است به شایعات مختلف توجه نکرده و تنها از مرجع رسمی اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم، اقدام به کسب خبر کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار