تیم فوتبال ماریتیمو درصدد کسب جواز حضور در لیگ اروپا است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا، علیرضا حقیقی است که در فصل نقل و انتقالات از روبین کازان به ماریتیمو پیوست.

این تیم که در لیگ پرتغال حاضر است  از کارنامه خوبی برخورد دار و پس از 3 تیم مطرح پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون جز تیم های با سابقه فوتبال پرتغال محسوب می شود.
 
شاید بگویید که تیم علیرضا حقیقی الان در جمع مدعیان نیست و یک تیم میانه جدولی محسوب می‌شود اما مسوولان ماریتیمو بودجه امسال خود را صرف ساخت ورزشگاه اختصاصی خود کرده‌اند و مصمم هستند تا سال آینده بار دیگر به قدرت اول لیگ پرتغال بدل شوند.
 
اما نتیجه گرفتن ماریتیمو برای ما ایرانیان حائز اهمیت است زیرا علیرضا حقیقی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در عضویت این تیم سپری می کند و اگر شاگردان نلو وینگادا جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کنند ، پیشرفت برای حقیقی و بازیکنان جوان ماریتیمو هموارتر خواهد شد.
 
مسوولان ماریتیمو که این فصل تنها دنبال حفظ وضعیت فعلی هستند، برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارند و اگر این تیم به جمع مدعیان برسد، عملکرد حقیقی نیز بهتر به چشم می آید.  
 
این اتفاق برای تیم ملی کشورمان هم مفید خواهد بود چرا که سال آینده بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز مقدماتی جام جهانی در راه است و حقیقی با حضور ثابت در ترکیب ماریتیمو می تواند با فرم ایده‌آل به اردوهای تیم ملی بیاید و  عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار