علی رضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: از اینکه رییس محترم جمهور، صدای قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی را شنیدند، سپاسگزاریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رضایی با بیان این مطلب افزود: پاسخ  و پيگيري دكتر روحاني و دستور جدی ایشان به دستگاههای مسئول برای پیگیری مسائل و مشکلات تیم های المپیکی می تواند، نقطه عطفی، در نوع نگاه متفاوت و متناسب با شان و جايگاه قهرمانان ملی و موضوع حضور تیم های ملی ایران در المپیک باشد.
وی ادامه داد: امیدوارهستیم دستور عالی ترین مقام دولت، با پیگیری ویژه  وزارت ورزش و جوانان، و سازمان مدیریت و برنامه ریزی توام بوده، و بنا بر تاکیدی که رئیس محترم جمهور داشته اند به نتایجی عملی و مثبت در وضیعت قهرمانان ملی و تیم های المپیکی منجر شود.  
دارنده مدال نقره المپیک خاطر نشان کرد:از جناب آقای رییس جمهور می خواهیم  گام جديدي  که به سوی ورزشكاران ملي  برداشته اند  را ادامه دهند، تا روز به روز قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی حضور و توجه ایشان را بیش از پیش احساس نمايند.  و با حمایت مستقیم دولت از قهرمانان  ملی، شاهد شكل گيري روحیه اي مضاعف و انگیزه اي ویژه در میان ورزشکاران المپیکی کشورمان برای فتح سکوهای المپیکی باشيم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار