نیروهای امنیت ملی افغانستان دو تن نفر را به جرم سرقت پلیت موتورها بازداشت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ریاست عمومی امنیت ملی امروز با نشر خبرنامه‌یی از بازداشت این دوجوان خبر داد که طی یک عملیات در ناحیۀ هشتم شهر کابل گرفتار شده‌اند.

صفی‌الله و جلال‌الدین افرادی‌اند که بازداشت شده‌اند و اعتراف می‌نمایند که به خاطر دریافت پول نمبرپلیت موترها را سرقت می‌کردند.

صفی‌الله، یکی از این جوانان در نوار تصیری اعترافی‌اش می‌گوید:” پلیت را می‌زدیم، من بودم، جلال‌نام بچۀ مامایم. ما و او یک‌جای پلیت‌ها را می‌کندیم و باز از مالک پلیت پول درخواست می‌کردیم”.

او می‌گوید بار آخر پول را در حساب بانکی جلال‌الدین جمع کرده‌اند و پس از ربودن پلیت، به مالک آن زنگ زده پس از جورآمد با او در بدل پول پلیتش را برایش تسلیم می‌کردند.

جلال‌الدین، یکی دیگر از این دو جوان می‌گوید پسر عمه‌اش زنگ زده برایش و پس از آن‌که پول را از حساب بانکی‌اش گرفتند، توسط نیروهای امنیت ملی بازداشت گردیده‌اند.

ریاست عمومی امنیت ملی از کسانی که پلیت موترشان در ناحیۀ هشتم شهر کابل دزدی شده می‌خواهد تا به خاطر دریافت آن به این ریاست مراجعه کنند.

این در حالی‌ست که در بسیاری از بخش‌های کابل شهروندان موترهای‌شان را در بیرون از محل زنده‌گی‌شان نمی‌گذارند و حتا از به سرقت‌برده‌شدن موترشان نیز نگران اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، امنیت ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار