رییس اداره روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه ها ، بازارچه ها و برنامه های متنوع نوروزی خبر داد.

برگزاری همایش نوروزگاه در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رضا پهلوان با اشاره به برگزاری برنامه نوروزگاه در خراسان رضوی گفت: این برنامه در 12 استان برگزار می شود و خراسان رضوی به عنوان پایلوت اولین همایش تخصصی نوروزگاه خود را در 24 اسفند 94 در موزه بزرگ خراسان واقع در کوهسنگی آغاز و 27 اسفند در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور خاتمه می دهد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی از جمله عروسک گردانی،قصه گویی در کاروان سرای عباسی نیشابور افزود : دو نمایشگاه اسناد و مدارک نوروزی در موزه بزرگ خراسان و یکی هم در نگارخانه کمال الملک نیشابور برگزار می شود.

رییس اداره روابط عمومی سازمان میراث،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت : بازارچه های نوروزی و صنایع دستی هم از 24 اسفند 94 تا 15فروردین 95 با مشارکت شهرداری در کوهسنگی،آرامگاه نادر،فردوسی و آرامگاه خیام نیشابور راه اندازی می شوند.

پهلوان گفت : ازدیگر برنامه ها این سازمان پخش کتابچه و نقشه مشهد و معرفی استان است که از طریق مراکز اطلاع رسانی سطح شهر می توان تهیه نمود.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.