تولیدکنندگان باید از طراحان استان به دلیل آشنا بودن با فرهنگ عامه مردم و نیاز جامعه استفاده نمایند تا رضایت‌مندی بیشتری را از شهروندان کسب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع، نساجی و پوشاک خوزستان گفت: یکی از مشکلات طراحان داخلی ترس از عدم مقبولیت طرح بین مردم است در صورتی که طراحان باید این عامل را از خود دور کنند تا بتوانند با فکری آزاد به طراحی مدل های مورد پسند جامعه بپردازند.

سیدعبدالعظیم بقامرادی افزود: طراحان باید به این نکته توجه کنند طرحی که تنها در بروشور و کتاب‌های طراحی باقی بماند و به مرحله عملی نرسد؛ طرح نیست بلکه یک طرح باید از طریق قضاوت مردم در سطح بازار نمایش داده شود و به دنبال آن برند های خوب از این طرح استفاده کنند.

وی اظهار داشت: طرح هایی که در دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی برگزیده می شوند حتما در جشنواره های سال بعد شرکت خواهند کرد و امیدواریم که در سال آینده نیز رتبه های برتری توسط طراحان استان خوزستان کسب شود.

بقا مرادی با بیان اینکه نمایشگاه ها و جشنواره‌های مد و لباس باعث می شود که طراحان گام سوم که طراحی مدل در چهارچوب اسلامی ایرانی است را به خوبی بردارند، عنوان کرد: در سال گذشته از مجموع ۱۰۰ طرحی که برای پوشاک مدارس استان ارائه شد ۳۳ طرح به عنوان طرح برگزیده انتخاب و از مجموع طرح های برگزیده ۲۱ طرح در سطح خوزستان وبه صورت شاخص در اهواز به تولید انبوه رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار