واقعیت در فوتبال امیدها چیز دیگری است

پس از پایان لیگ فوتبال امید های تهران انتقاداتی نیز به نحوه برگزاری آن وارد شده است .

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ برتر فوتبال امید های تهران امسال در حالی به کار خود پایان داد که تیم های پیکان با کسب 73 امتیاز ، نیروی زمینی 69 امتیاز و سایپا 68 امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی را از آن خود کردند .
امید مراغه سرمربی تیم امید های نیروی زمینی پس از پایان این دوره از رقابت ها درباره شیوه برگزاری این لیگ لب به اعتراض گشود و انتقاداتی را به آن وارد کرد .
امید مراغه در این باره بیان داشت : تیم ما امسال در شرایطی بازیهای خود را به پایان رسانید که تمامی امتیاز های خود را در زمین بازی به دست آورده بود و به هیچ عنوان کار را به اما و اگر نرسانید .
وی ادامه داد : ما امسال 3 بازی را در زمین خودی واگذار کردیم که دلیل آن هم مناسب نبودن شرایط زمین مسابقه بود ولی در کل به اهداف اصلی خودمان که همان پیشبرد اصول فنی ، تاکتیکی و از همه مهمتر اخلاقی بود دست پیدا کردیم و از ابتدا هم گفته بودم بودم که جدول امتیازات برای ما در اولویت اول نبوده و نیست .
سر مربی تیم امید نیروی زمینی ابراز کرد : البته نکته های تامل برانگیزی نیز در این میان وجود داشت که از جمله تیمی که امسال به صدر جدول رسید 6 امتیاز خود را بیرون از زمین مسابقه و با رای کمیته انظباطی کسب کرد که 3 امتیاز آن مربوط به بازی می شود که 3 بر هیچ واگذار کرده بود و پس از مراجعه به کمیته انظباطی در خصوص یکی از بازیکنان تیم مقابل ، امتیاز به نفع آنها تغییر پیدا کرد .
وی ادامه داد : حالا سوالی که مطرح می شود این است که مگر ناظری که مسئول نظارت بر این بازی بوده هویت این بازیکن را قبل از ورود به زمین بازی بررسی نکرده بود ؟!
امید مراقه بیان داشت : جالب تر اینکه هنوز رای مربوطه در کمیته استیناف قرار دارد و قطعی نشده است در صورتی که این امتیاز در جدول رده بندی لحاظ گردیده .
وی ادامه داد : موضوع دیگر در باره یکی دیگر از تیم های حاضر در لیگ است که در یک بازی یک بر هیچ از تیم مقابل خود جلو بوده است و پس از اینکه یک گل می خورد بنا به دلایلی با تصمیم کادر تیم ، تیم به بیرون از زمین هدایت می شود که بازی به رای کمیته انظباطی 3 بر هیچ به نفع تیم مقابل به پایان می رسد .
سر مربی تیم امید های نیروی زمینی در آخر با بیان اینکه این اتفاقات به تیم هایی که فوتبال پاک بازی می کنند اطمه میزند ابراز امیدواری کرد تا مسئولین مربوطه از کنار اینگونه اتفاقات به سادگی عبور نکنند و شرایط را برای هرچه سالم تر شدن فوتبال فراهم کنند .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار