16 کمپ سلامت نوروزی در مازندران آماده خدمات رسانی درمانی به مسافران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت : 16 کمپ سلامت همزمان با نوروز در استان فعالیت خود را آغاز می کنند.

فرهاد مصدری افزود : این کمپ های سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان مازندران مستقر می شوند و خدمات رایگان شامل ویزیت و دارو به بیماران سرپایی ارائه می کنند .

وی گفت : این کمپ های سلامت همزمان با فعالیت ستاد سفراز 25 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده خدمات دهی به مسافران در مازندران را انجام می دهند .

دبیر کمیته خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر سال 95 مازندران به آمادگی بالگرد اورژانس استان برای ارائه جابجایی مصدومان و بیماران در نوروز اشاره کرد و افزود: در صورت نیاز ضروری به درمان افراد ، بالگرد اعزام می شود.

مصدری گفت : به منظور مطلوب سازی مراحل ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی ، 23 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شش بلوک درمانی تقسیم شدند .

وی با بیان اینکه اعمال این تقسیم بندی سبب می شود تا تعطیلات نوروز پزشکان متخصص برای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها حضور داشته باشند افزود : دیالیز برای مسافران بیمار در بیمارستان بوعلی ساری انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کمپ ، نوروز ، حوادث ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار