فرمانده انتظامی شهرستان زيرکوه از نجات جان چوپان نوجوان گرفتار شده در طوفان و سيلاب توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرهنگ جواد بخشی گفت: یکی از اهالی روستای مرزی شاهرخت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داد که شب گذشته فرزند نوجوانش که به دنبال گله گوسفندان دربيابان های عقبه مرز بوده به خانه مراجعت نکرده و نگران وضعيت وی شده اند .

وی افزود : با دریافت خبر مفقودی چوپان نوجوان و با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی (طوفان و سيلاب )بلافاصله تیم های انتظامی و مردمی به جستجوی کامل منطقه پرداختند.

وی گفت: با توجه به نگرانی خانواده نوجوان عزم جدی درجهت پيدايش نوجوان قوت گرفته که با تلاش چند ساعته درشرايط جوی بسیار نامناسب منطقه نوجوان چوپان مشاهده شد که در گل و لای سیلاب ها گرفتار شده و در بیابان سرگردان است .

فرمانده انتظامی زیرکوه اظهار کرد: با جانفشانی مأموران و اهالی محل نوجوان مفقود شده از مرگ حتمی نجات یافت وبه آغوش خانواده بازگشت که مردم و مسئولان از این اقدام پلیس قدردانی کردند.

سرهنگ جواد بخشی خاطرنشان کرد : با توجه به بیابانی بودن منطقه و سرعت جاری شدن سیل در بیابان ها و مراتع به علت عدم پوشش گیاهی ، مردم منطقه باید موارد ایمنی را رعایت کنند و هنگام شرایط جوی نامساعد از رفتن به بیابان ها و مراتع خودداری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار