افزایش15 درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

با رای اعضای شورای تهران تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه مصاحبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهرتهران، ابلاغیه تاریخ 93/11/26  کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورای شهر با افزایش 15 درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک موافقت کردند.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با این لایحه بیان کرد: در حال حاضر دخل و خرج دفاتر خدمات الکترونیک هماهنگ نیست و این دفاتر برای تامین حقوق کارمندانشان مجبور به قرض گرفتن می‌شوند.

وی افزود: بهتر است وظایف بیشتری را به این دفاتر اختصاص دهیم زیرا قرار بود فعالیت‌های شهرداری برون سپاری شود و هر جایی که این برون سپاری انجام شده است با موفقیت روبرو بودیم.

چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با این لایحه گفت: دفاتر خدمات الکترونیک مناطق شمالی دارای وضعیت مالی خوبی هستند اما این دفاتر در مناطق جنوبی وضعیت خوبی ندارند.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم مناطق 5.22.6.1.2.3 افزایش 10 درصدی و دفاتر واقع در مناطق جنوبی افزایش 15 درصدی داشته باشند البته کمیسیون سلامت پیشنهاد 13 درصدی را ارائه داده است در نهایت اعضای شورای شهر به افزایش 15 درصدی تعرفه خدمات الکترونیک موافقت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار