رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که مسئولان می‌خواهند دو هزار تن میوه خارجی قاچاق را بسوزانند، گفت: به جای سوزاندن آن‌ها را تحویل سربازخانه‌ها و بیمارستان‌ها بدهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر  با بیان این‌که متاسفانه اتفاقاتی در سطح شهر دیده و افرادی به راحتی مواد‌های محترقه را در سطح شهر برای چهارشنبه آخر سال به فروش می‌رسانند، اظهار داشت: یک طفل معصوم 7 ساله به دلیل روشن کردن یک منور جان خود را از دست داد و مردی که مسبب این کار بود از بی اطلاعی این اتفاق در خصوص روشن کردن این منور خبر داده بود.

وی با تاکید بر این‌که شهرداری تهران باید در بیست و دو منطقه تهران محله‌هایی را برای برگزاری جشن آئینی فراهم کند، افزود: به شورای شهر پیشنهاد می‌کنم که مصوبه‌ای را در این خصوص برای برگزاری جشن‌های چهارشنبه سوری و همچنین آئین نوروزی به تصویب برساند.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در همه دنیا برای مراسم های مختلف شهر نورافشانی می‌شود و حادثه برای کسی رخ نمی‌دهد، تصریح کرد: در ایران در مراسم چهارشنبه آخر سال  ممکن است برای یک کودک یک ساله و پیرمردی 80 ساله حادثه‌ها رخ دهد.

مختاباد با تاکید بر این‌که شنیده‌هایی حاکی از این است که مسئولان می‌خواهند دو هزار تن میوه خارجی را بسوزانند، افزود: به جای سوزاندن این میوه‌ها بهتر است آن ها را به بیمارستان‌‌ها و یا سربازخانه‌ها بفرستد چرا که در شرایط فعلی اقتصادی درست نیست که کفران نعمت کنیم به همین منظور از رئیس شورایاسلامی شهر می‌خواهم که این امر را ساماندهی کند.

وی به ساخت و سازهای غیر مجازی که در گوشه  و کنار شهر اشاره کرد و گفت: آدم‌های زرنگ مجوز‌هایی را می‌گیرند و در محله‌ای که همه ساختمان‌ها 8 طبقه است ساختمانی پانزده طبقه می‌سازد.

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: درست است که شهرداری دچار مشکلات اقتصادی است اما باید برخی‌ها بدانند که نمی‌توانند از این امر سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار