سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: اردوی قبل از اعزام به مسابقات چین، به آنالیز بازی حریفانمان اختصاص دارد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: اردوی متصل به فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود.
 
وی افزود: داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیایی، حسین فرزانه، محمدرضا سبحانی نیا، امیرحسین کفشدار، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری،عیسی زیراهی، میثم علیپور، آرش خرمالی، سیدحسین حسینی، مهدی باباری، حسین گلستانی، 16 ملی پوش حاضر در این اردو هستند که 12 نفر آنها به رقابت های چین اعزام می شوند.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: در این اردو بازیکنان را به دو گروه تقسیم می کنیم تا برنامه بازی ملی پوشان برگزار شود و هماهنگی و آمادگی جسمانی والیبالیست ها افزایش یابد و تاکتیک های لازم را آموزش دهیم.
 
رضایی در خصوص تیم های حاضر در رقابت های چین عنوان داشت: تیم برزیل و مصر از حریفان سرسخت تیم ملی هستند و بازی با این 2 تیم چالش برانگیز است و امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و با قرارگیری در جایگاه نخست 500 امتیاز لازم را برای رنکینگ جهانی بدست آوریم و همچنان به عنوان تیم اول دنیا مطرح باشیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: هیچ مصدومیتی در تیم ملی وجود ندارد و آسیب دیدگی لیبرو تیم نیز برطرف شده است و پس از بازگشت از رقابت های چین، اردوهای طولانی مدت برای پارالمپیک ریو با حضور 16 والیبالیست از اواخر فروردین ماه آغاز می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار