سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ترکیب اصلی تیم ملی در پایان هفتمین مرحله اردوی آمادگی مشخص شد.

ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شدهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته آقایان با حضور 18 بازیکن امروز به پایان رسید و ترکیب نهایی تیم عازم به مسابقات جام بین قاره‌ای چین مشخص شد.
 
وی ادامه داد: رمضان صالحی، مهرزاد مهربان،مرتضی مهرزاد، سیدحسین حسینی، مهدی بابادی،‌حسین گلستانی، عیسی زیراهی، صادق بیگدلی، مجید لشگری،آرش خرمالی، ابوالفضل اولیای، داوود علیپوریان 12 بازیکن اعزامی به این رقابت ها هستند و 6 نفر دیگر در ایران به تمرین می پردازند تا زمانی که تیم ملی از مسابقات چین بازگشت، بتوانیم اردوی آمادگی ریو را با 18 بازیکن ادامه دهیم و ترکیب اصلی ریو مشخص کنیم.
 
رضایی ادامه داد: 70 درصد ترکیب تیم ملی تغییر کرده است و 7 بازیکن برای دریافت کلاس بندی جهانی به چین می روند تا بتوانیم راحت تر ترکیب ملی را در ریو انتخاب کنیم و از کلاس بندی مورد نظر عقب نباشیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: 12 نفر انتخابی، 17 اسفند در اردوی آمادگی نزدیک به مسابقات حاضر می شوند و 24 اسفند به چین اعزام و اولین رقابت خود را تا 27 اسفند برگزار می کنند و سوم فروردین ماه با پایان رقابت ها به ایران باز می گردد.
 
انتهای پیام/      

برچسب ها: رضایی ، والیبال ، قاره ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار